fredag 13 november 2015

Vecka sexton till tjugo.

ve16till20

Åsa bad mig lägga upp jämförelsebilder på magen från vecka till vecka, eftersom vi faktiskt har tagit sådana hittills, känner jag att jag kan göra det! Ovan ser du i helfigur, det är kanske lite svårt att jämföra ändå på dem, eftersom det är himla svårt att stå exakt likadant. Tycker ändå att det är stor skillnad på första och sista bilden! Igår gick vi in i vecka 20, så sista bilden får representera det. Ser på de här bilderna att jag verkligen behöver göra något åt håret. Eh. Nåja. Trasselsudd är ju ändå mitt andranamn (nej, jag skojar bara)! Nedan följer "riktiga" magbilder:

16
17
18
19
20

puss!

6 kommentarer:

  1. Men åh, vad roligt att få se de här bilderna :) Ska bli jätteroligt att få följa med på din, Samis och Semlans resa :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. vad roligt att du tycker det! Kanske vi orkar hålla motivationen uppe att ta bilderna också ;)

      Radera
  2. Mellan v17 och v18 ändrade den verkligen form mycket :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. jo, den har som blivit lite "bulligare" istället för att bara vara som en kula nere på magen :)

      Radera
  3. oooh :D på när bilderna tycker jag att man ser skillnad mellan alla bilderna, men som anna sa att de två sista är verkligen en form skillnad!

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, jag blir ju lite "hemmablind" så jag har svårt att se skillnaden ;)

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).