söndag 29 november 2015

Vecka 22.

22

i onsdags gick vi in i vecka 22 och om kvällarna busar det runt ordentligt i magen. Till och med Sami har känt rörelser nu, och tittar en på magen när jag ligger ner, ser en att den rör sig emellanåt. Inte mycket, men det liksom rycker till lite. Tröttheten har smugit på den här veckan igen, försöker gå och lägga mig i tid och sådär, men det är svårt. Har också börjat få svårt att plocka upp saker från golvet och snöra på mig skorna, då magen är i vägen. Annars tycker jag inte att det är så jobbigt än, vissa dagar har jag knappt ont i ryggen. Hoppas det håller i sig. Idag säger min gravidapp på telefonen att jag varit gravid i 151 dagar och har 129 dagar kvar av graviditeten. Det går läskigt fort!

v22

2 kommentarer:

  1. Mysigt! Längtar tills jag har en så fin mage :) Vilken vecka gjorde ni rul?

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja! Den kommer nog så småningom för dig med, mitt i allt var den bara där ;)
      Tror det var i vecka 18-19, något där omkring, vi måste dock på ett nytt för bebisen ville inte alls bli mätt när vi var ;)

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).