torsdag 19 november 2015

Julig brunch och sådant där.

DSC_2707b
DSC_2708b

dagen idag har spenderats på Askuddsvägen i sällskap med Anna, Elma och Amelia. Anna bjöd på julbrunch och vi pratade jul och bebisar och allt möjligt mellan himmel och jord. I princip. Mycket trevligt. Som vanligt drog brunchen ut över dagen och sen åkte jag till Samis jobb vid halv fem så vi kunde fara vidare på ärenden. Vi var via staden och införskaffade "Boken om mig" till Semlan, när vi kom hem lagade vi lite middag (allt jag var sugen på: kål) och sen fyllde vi i boken. Det mesta ska ju fyllas i när hen kommit ut, men lite kunde vi börja redan.

nästa vecka är typ och ungefär fullplanerad och jag behöver därför skriva upp en lista över saker som ska göras. Puh. Från att inte ha något att göra till att ha saker som borde göras varje dag. Inte en enkel övergång, direkt. Nåja.

2 kommentarer:

  1. Mer bruncher åt folket :D Är ju trevligt att de drar ut länge tycker jag :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. absolut! :D ja, det är bästa sortens umgänge skulle jag vilja påstå ;)

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).