tisdag 3 november 2015

"I am the king of Gotham".



förra veckan såg jag klart på första säsongen av Gotham (finns på Netflix). Gjorde inte så mycket annat än det. "Bara ett avsnitt till". Nåja. Gotham handlar om livet i staden med samma namn, före Batman blev till. Gillar du Batman-filmerna kommer du mest troligt gilla Gotham. Jag tittade inte på trailern innan jag såg serien, som tur var, kanske. Tycker den innehåller lite för mycket spoilers. Ja. Vad jag egentligen skulle säga: se serien.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).