lördag 28 november 2015

Årets lillajul.

a1
a2
a3
a4
a5
a6
a7

idag har vi, traditionsenligt, varit till Jan Karlsgårdens lillajul-marknad. Det var blåsigt och allmänt ruskväder, så jag gjorde rätt i att ta på mig gummistövlar. På marknaden köpte vi en korv, en laxbit och brända mandlar, kände inte riktigt shoppingsuget idag. På tillbakavägen åkte vi via Judys och köpte pepparkaksljus, då hon inte var på marknaden och jag alltid vill köpa ljusen hon har. Dessutom var vi via Maxinge och införskaffade en ljusslinga till lill-granen. Resten av dagen har mest spenderats i soffläge, sett på filmer och ätit lite godis. Skönt att varva ner emellan.

2 kommentarer:

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).