måndag 1 december 2014

Första advent.

årets adventsljus och lilla jul-gran. Så fint!

8 kommentarer:

  1. Så himla fin liten gran! Såg såna där små kulor på Lagerhaus i helgen och tänkte inte på att de var perfekta för en liten liten gran, önskar jag hade köpt dom nu!

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack! Den var nog värd sina 45 minuter av planlöst springande runt i skogen med en dålig ficklampa och mobil som ljuskälla ;)
      De här är från Clas Ohlson och passade mycket bra till ändamålet! Du får köpa tills nästa år! :)

      Radera
  2. första bilden!! sånt fint litet arrangemang. <3

    SvaraRadera
  3. Jisses så stämningsfulla bilder! Blir helt julpirrig. Jag tycker det är svårt att pynta för det liksom smälter in med vardagen och blir bara en liten ljusstake i något hörn. Men detta! Så enkelt och så himla vackert!

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack så jättemycket, så glad jag blir! :D

      Radera
  4. Världens sötaste lilla gran :)

    SvaraRadera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).