måndag 10 november 2014

Vid den här tiden, andra år.

10.11.2007 har första snön antagligen kommit och vi (jag och mamma) har precis flyttat till Bussö (de andra kommer senare, för Emil måste gå klart lågstadiet innan det är praktiskt för dem att flytta med).

10.11.2008, hemkommen från skolan och är trött som ett spån.

10.11.2009, pappa lånar kameran och klättrar upp på ladugårdstaket.

11.11.2010 bor vi i Mariehamn och jag funderar uppenbarligen på någonting.

10.11.2011 har Elvis en lurvig mage på sängen.

10.11.2012 har vi precis flyttat till Skag och Emil är på besök och sover över.

11.11.2013 väntar jag på att Sami ska komma hem från Sverige.

4 kommentarer:

  1. Ja, de senaste sju åren har inneburit en hel del.

    SvaraRadera
  2. Tycker på nått vis det var igår ni flyttade till bussö, men så är det ju inte. Galet!

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahaha, nä, verkligen inte! Ja, känns lite knasigt ;)

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).