tisdag 4 november 2014

Things that I was sure of,
they have filled me up with doubt.


I can feel you breathing
and it's keeping me awake
can you feel it beating?
my heart's sinking
like a weight

jamen - lite Yellowcard på eftermiddagskvisten (vadå för kvist?) piggar väl upp? Jag känner att det är liksom lite ditåt det bär. Behöver piggas upp gånger hundra idag, tror jag. Fick inte veta någonting förutom att jag får veta sen och det har jag officiellt inte fått veta att jag får veta sen ännu. Älskar det. Tycker inte om att planera framtiden ändå, så det är ju trevligt med lite osäkerhet i vardagen. Livin' on the edge och sådär. Nej, va? Jag är aldrig ironisk. Hatar ironi. Oops. Jaja.

nu funderar jag mest på om man skulle orka sig ut i det här snewskvädret och ta tre steg. Tänker att risken för att bli bortrövad och styckmördad är lite längre bort idag. Våldsmän är också människor and whatnot. Jag är av svag psykisk natur. Ja (nej). Men först ska jag äta. Det blev kycklinggryta igår och idag ska jag äta resterna. M-m.

för övrigt saknar jag en vän att dricka te med. Hallå. Kom och drick te med mig?

4 kommentarer:

  1. Jag är utmärkt bra att dricka te med!

    SvaraRadera
  2. Jag kommer gärna och dricker te med dig någon kväll eller så :)

    SvaraRadera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).