onsdag 5 november 2014

Svara: fick du nog?

bilder från november 2008.

bläddrar tillbaka i mitt arkiv i jakt på något roligt att skriva om, men konstaterar mest att november verkar vara en svår månad. Tvåtusennio planerade jag, den femte i elfte, inför påhälsning i Nybro och stökade runt i mitt rum. Det är ungefär det mest spännande som hänt någon november. Eller äh, jag vet inte, orkade faktiskt inte gräva runt allt. Så det så. Upptäckte dock att jag varit ganska duktig på Ett foto i timmen under de gångna novembrarna. Alltid något! Borde kanske försöka få ihop något sådant under helgen?

nu kunde det gärna få bli nästa veckas fredag och sen kunde det få bli lilla jul. Allt bara händer i slutet av månaden! WÄH! Jaja, imorgon är det i alla fall torsdag vilket ändå betyder att det snart är helg. Det är ju bra. Även om det är håll-i-gång hela helgerna också. Hur ska det annars bli något gjort? Men äh. Det är så just nu, bara.

jaha, om jag skulle gå och gratinera den där blomkålen då.

4 kommentarer:

  1. Underbara bilder som alltid! Ja, vore jättekul om du ville göra ett foto i timmen snart igen :)

    Haha! Menade om jobbet ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack! Ja, jag ska försöka få tummen ur och göra det, kanske på lördag! :)

      jag misstänkte det ;) nå, jag får vänta och se om jag för förlängning och söka allt som ser attraktivt ut medan jag väntar, jag har inte direkt mitt drömjobb just nu ... men det duger så länge och jag får helt okej betalt :) helst skulle jag ha en fast tjänst där jag fick göra något kreativt men ändå strukturerat. A girl can dream, vet du ;)

      Radera
  2. Jag gör gärna en efit någon helg :D

    SvaraRadera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).