söndag 23 november 2014

Söndagssysslor.


jaha. Söndag. Igen. Idag började vi dagen med att fara ut till tomten och fortsätta förbereda för fönstren i hallen. Jag for tillbaka till Jomala lite tidigare, för jag skulle åka med Åsa för att gratulera Patrick i efterskott. Det gick dock inte riktigt enligt planerna, då vi kom fram till Bamböle vad huset helt tomt och vi fick inte tag på någon. Så vi lämnade av presenten och for och handlade och efter det bjöd jag Åsa på kaffe. Ja. Eh. Bättre lycka nästa gång, bara. Nu har jag lagat pannkakssmet, så ska Sami steka pannkakor bara han kommer hem. Och sådär.

nu är det inte ens en vecka kvar tills jag får äta godsaker, hurra!

8 kommentarer:

  1. Fina bilder :)
    Oj, vad hade Bamböle-gänget för sig när de inte var hemma när ni kom dit? Nå, allt kan hända.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :)
      nå, M var på jobb och T hade alla trollungarna med sig och for till stan med en kofot till D. Jag vet inte.

      Radera
    2. På så vis. Inte lätt att veta.

      Radera
    3. nä, han hade inte gett sitt nya nummer till vare sig mig eller Åsa heller, så det blev lite svårt.

      Radera
  2. fantastiska bilder! vilken känsla du fångat. love it

    SvaraRadera
  3. Så himla fina bilder! Ja, nu är det ju mindre än en vecka kvar till och med :) Kämpa!
    Ska åka buss hem från stockholm i flera timmar nästa söndag så de blir nog inte så mycket firande för min del men vi tänker oss nog vörtbröd med julskinka och sen lussekatter, pepparkakor och glögg i alla fall. Blir nog mysigt det med!

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack! Ja, det går nog ändå ganska bra att stå emot frestelser! ;)
      Jamen det låter ju helt perfekt det också! :D

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).