onsdag 12 november 2014

Och så tar jag min chans, du vet hur det är.
Jag släpper din hand och lämnar dig där.

jo, jag tog ju vinterjackan på mig i morse, vilket ledde till att jag höll på att bli till en pöl i solen efter lunchen. Fint. Smart tänkt, hanna. Jag tänkte väl mest att det borde bli kallt och vinter nu, men det tyckte inte vädret. Det tyckte det skulle vara varmt en stund till i alla fall. Dock skrapade jag rutorna på bilen i morse och nu kom jag helt plötsligt på att jag inte satte mössan på bilen den här natten heller. Wäh. Jaja. Får skrapa imorgon också.
Om jag nu kommer in i bilen efter skrapan, det vill säga.
Höll på att bli frustrerad när jag inte fick upp dörrarna på bilen den här morgonen. Nästan som på moppetiden när min moped inte startade fast jag kickade och kickade och jag blev så frustrerad över det att jag kastade vantarna på marken och hoppade på dem. Va? Nej, jag har min aggression under kontroll, tackar som frågar.

hm, undras om man hinner laga te innan bönderna börjar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).