söndag 9 november 2014

Lördag, pt. 2.

då jag hjälpt till allt jag kunde, tog jag med mig kameran och började traska uppåt mot Östergårds.
vattenspeglar i mitt hjärta.
väl uppe drack vi kaffe och sen tog jag med mig Emil på promenad.
vi gick på råddjursstigar i skogen och levde lite on the wild side. Typ.
så kom vi till Skorvo passligt till solnedgången och sen gick vi tillbaka upp efter ett tag. Jag blev helt förvånad när jag tittade igenom bilderna nu, jag tog tydligen inte en bild under tiden vi gick tillbaka. Hm. Så blir det ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).