söndag 9 november 2014

Lördag, pt. 1.

steg upp och åt frukost, hade egentligen tänkt köra en ett foto i timmen-dag idag, men det glömdes bort framåt dagen, så det tänkte jag att jag tag i imorgon (söndag). Efter frukosten började vi packa ihop oss i Samis bil.
först tanka...
... sen via XL och hämta golvplattor och råspånt till huset.
Lemlandsfåren.
så åkte vi färja. Vi har fått tillbaka vår vanliga färja, uppmålad och fin.
kom (nästan) fram till tomten och konstaterade att det är lite jobb för grävmaskinen kvar ännu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).