måndag 10 november 2014

It won't hurt when the killing
is done by a friend.

2009.

att min kropp inte fungerar, det är ju redan konstaterat. Och att den fungerar sämre när den fungerar "som den ska" är ju också ganska kul. Eh. Jag är hur som helst hemma från jobbet idag, mår som tre skopor skit och vill mest gräva ner mig i ett hål i trädgården och försvinna. Bara det att jag inte orkar gräva. Och så regnar det ute. Jobbigt. Alla katterna är inne och ockuperar sängen. Blöta är de också. Känner att det inte blir så mycket av värde med den här dagen, dessutom är den snart förbi också. Det är så mörkt ute. Helt underligt mörkt. Äh.

2 kommentarer:

  1. Den här tiden verkar inte vara någon "kroppslig höjdare".

    SvaraRadera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).