söndag 9 november 2014

Ett foto i timmen, söndag.

09 - har precis stigit upp och lagar frukost men måste ta en kattmys-paus då jag fick ont i magen.
10 - Sami stiger upp och joinar frukostklubben.
11 - börjar städa huset. Så jobbigt.
12 - klart! Så rent och fint.
13 - äter en sen lunch och dricker en kopp kaffe.
14 - sitter här en stund och svarar på kommentarer och läser bloggar.
15 - upptäcker att vi har en popcornsbuske på bakgården.
16 - hänger upp första laddningen tvätt på torkställningen.
17 - äter middag, sparrissoppa med bacon.
18 - planerar vad som behöver införskaffas från butiken.
19 - hemkomna från butiken för ett tag sedan, frukten får symbolisera detta.
20 - ser på Best Ink och äter kvällsmat. Blir lite sugen på att skaffa någon tatuering.
21 - Best Ink tar slut och rätt person vann. Nu blev det dusch, tandborstning och sådant.

2 kommentarer:

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).