måndag 3 november 2014

En måndag som alla andra måndagar.


måndag, denna eländiga måndag. Jobb och grått och regn och ännu en gång är min framtid under diskussion. Eller. Jag hoppas det i alla fall. Det börjar bli tight med tid att planera mina sista månader annars. Är jag förvånad? Nej. Är jag förhoppningsfull? Nej. Har jag redan accepterat mitt öde? Ja. Och sådär. Nu sitter jag i skräddarställning på skrivbordsstolen och försöker hålla mig sysselsatt tills det börjar bli dags att laga middag.
Är redan hungrig och har början till huvudvärk, inte okej. Äter klementiner på löpande band för att hålla det sistnämnda under kontroll. Är dock lite skeptisk till klementinens makt över huvudvärken. Får se. Kanske jag hamnar använda mig av något starkare mot det. Kanske blomkål? Eh. Jaha.

nu har jag tydligen rapporterat klart för idag. Spännande.

2 kommentarer:

  1. Vad ska du hitta på istället? Kram på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. istället för vad? Blomkålen eller mitt jobb? ;)
      Kram tillbaka!

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).