måndag 17 november 2014

En lördag.


i lördags kom Anna och hälsade på i min enkla boning. Vi drack te och pratade nutid, dåtid (är så fint när det finns någon annan som är lika nostalgisk som jag) och framtid. Vi har ju båda lite saker i rullning, så jag försökte få henne att börja blogga som folk igen. Jag kan väl erkänna att det är mest för min egen skull, ehe. Har så lite bloggar att läsa nu för tiden.

nåja, det var hur som helst hemskt trevligt och jag tycker absolut att vi ska göra om det snart!

2 kommentarer:

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).