fredag 21 november 2014

"Don't you fry no more".


idag har jag haft något att göra hela dagen på jobbet, hurra! Kan förstås bero på att min kollega är sjuk och jag tar hand om hennes kunder också. Fick tinnitus i vänstra örat efter lunchen och det sitter i än. Blir helt vimmelkantig i huvudet av det. Känns inte helt okej. Nåja. Jag har i alla fall ett vänsteröra att ha tinnitus i, man ska vara glad för de små sakerna! Kom hem, släppte in tre slaskiga katter (nej, ljug, Molly låg och sov i verandan när jag kom hem, så hon var inte så blöt alls) och lagade en kopp svag glögg. Så har jag ätit middag och tänkt på "curry on my wayward son" (ja, curry) också. Spännande.

just tänkte jag svara på en lista med frågor (nähä?!) och letade passliga bilder, mitt i allt hittade jag ett försök till videoblogg från tvåtusentolv. Mindes inte ens att jag spelat in en sådan. Det var en konstigt år. Mhm. Sami är och bygger på huset ikväll och just hörde Åsa om hon kunde komma över och dricka te om en stund. Så blir det med den här kvällen. Det är alltid roligare när man slipper vara ensam!

är det, ehe, någon som vill se den gamla, gamla videobloggen, förresten?

4 kommentarer:

  1. Men åh vilken fin muminkopp! Och så trevligt med frågestund, älskar att läsa sådana. Så om det inte är försent kanske jag kan dela med mig av en lagom random sådan: Vilken är din absoluta favoritkaraktär från en film?

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack! Jag tycker också den är en av de finare! Jag med! Nädå, det går bra att lägga till en fråga, jag har mest bara googlat fram en lista jag tänkt svara på, på skoj :)

      Radera
  2. Svar
    1. hähä, då kommer den upp inom kort :D

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).