tisdag 18 november 2014

"Det ingår i svårigheterna att det är svårt."


när jag kom hem idag lockade jag på skoj håret. När jag ändå höll på testade jag hälla över en burk Dust it också. Resultatet blev förvånansvärt fluffigt. Här har jag gått och trott att mitt hår bara kan vara platt och tråkigt nu för tiden, så fel jag har haft. Det som känns jobbigt nu är att jag ska duscha ikväll och det där pulvret inte är så himmelens roligt att tvätta ur håret. Nåja. Får man känna sig lite fin på kvällskvisten så kanske det ändå är värt det. Ehe.

... även fast jag alldeles nyss tyckte det blev för mycket hår och bakband det i en snodd.
Jaja. Nu ska jag äta middag. Så det så.

rubrikcitat hämtat direkt från arbetsplatsen.

6 kommentarer:

  1. Fint var det i alla fall, med det myckan lockiga håret.
    Citatet är riktigt bra. Så sant så :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack, tack!
      Ehe, ja, det är ju inte ljug i alla fall ;)

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).