onsdag 1 oktober 2014

You paint yourself white and fill up with noise
but there'll be something missing.


onsdag, oktober. Sjukt hur september var så kort. Säkert för att det var så pass varmt. Säger jag, som att jag vet något om något. Det gör jag ju så klart inte, så det är väl egentligen bara att stryka den meningen ur minnet. Så. Började dagen på ett mycket ovärt sätt (möte som inte var så inspirerande och dessutom så långt att vi missade morgonkaffet!) och så fortsatte den också. Ungefär tills vi lagade pizza till middag. M-m, mycket bra avrundning på en annars tröttsam dag.
Okej, oktober, du började inte så bra - nu kan du bara bli bättre!

annars kommer det Bonde smeker gnu på TV om inte alls så länge och före det borde jag duscha. Så spännande är jag. Inte alls, faktiskt. Ibland vet jag inte varför jag inte stannar i sängen hela dagen, bara drar täcket över huvudet när larmet ringer. Jo, jag vet visst. Jag vill ha pengar. Eh. What does that make me? Självplågare? Tror jag det. Dessutom är jag snål.

.. och smutsig.
Duscha?
Ja.

häj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).