lördag 25 oktober 2014

What if you should decide that you
don't want me there by your side?

idag har jag:
vaknat
druckit kaffe
packat ihop Sami
plockat ihop mitt stök
plattat håret på skoj

har med andra ord inte hunnit med så mycket ännu idag, och jag vet faktiskt inte vad jag tänkt göra av dagen heller. Vet att jag borde fortsätta sammanfatta året för jag har bara kommit till april ännu. Det är snart dags. Bara nio veckor kvar till julafton! Inte för att jag ska sammanfatta på julafton, men jag vill gärna ha gjort klart i alla fall januari-november by then. Blir ingen julkalender på bloggen för min del i år. Är inte värt stressen och sådär. Nä.

nu ska jag ta en penna, ett block och min hjärna med mig till soffan och fundera på lite listor som behöver skrivas (samtidigt som jag tittar på något avsnitt Suits) och äta lite kvarbliven kladdkaka från i onsdags.

2 kommentarer:

  1. Är som sagt lite blandade känslor kring avsaknaden av julkalendern, men till nästa år kanske det blir kalender eller nått annat påhitt :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. jo, precis. Ja, något ännu bättre! :D

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).