tisdag 21 oktober 2014

Tjugo saker om mig.


- har en fem år yngre och en tre år äldre bror, är alltså enda systern och mellanbarn
- mjölkchoklad är min last, fast jag nästan inte ens tål att äta det
- sådana jag tror att är mina bästa vänner lämnar mig en efter en
- har väldigt svårt att lita på andra på grund av föregående punkt
- gick ur kyrkan i våren tvåtusenfjorton då det stod klart att jag aldrig kommer börja tro

- har tre katter och skulle inte ge upp dem för allt guld i världen
- är sedan den sjunde juni tvåtusenfjorton husägare med min fästman
- är svårimponerad men de underligaste sakerna kan imponera på mig
- tycker om att läsa bloggar med ett korrekt men ändå avslappnat språk
- går inte och drar mig för att säga sanningen, hur ska något bli bättre så?

- jag och matematik går inte tass i tass, vi hatar varandra
- är uppvuxen på en gård med alla möjliga bondgårdsdjur
- började dricka kaffe på daglig basis tvåtusenelva
- är diagnostiserad med hypotyreos tvåtusentretton men mår ännu inte bra
- har inte spytt en enda gång sedan årsskiftet tvåtusentvå-tvåtusentre

- avskyr att dela med mig, mitt är mitt och ingen annans
- lyssnar på musik som känns i magen
- var en period i mitt liv lätt beroende av Battery (energidrycken)
- räknar min lillebror som en av de bästa människorna som finns
- önskar jag någon gång skulle ha ork att vända mitt liv dit jag vill ha det

2 kommentarer:

  1. Jag kommer aldrig att lämna dig ♥

    Sen kände jag att min egen blogg absolut inte passar in under korrekt men avslappnat språk. Det har av någon anledning aldrig riktigt varit min grej, men du tycks ju läsa den ändå. Men det är väl för att det blir så dålig stämning annars ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. <3

      äsch, joho! Klart jag läser, OM DU NÅGON GÅNG BLOGGAR! ;)

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).