torsdag 23 oktober 2014

Tjugo bilder.

eftersom det är torsdag och man på torsdagar ska titta tillbaka i sitt arkiv, dök jag ner i mapparna från mitt första år som systemkameraägare. Min första kamera var en Nikon D40 och jag kunde köpa den dagen efter min sjuttonde födelsedag, den 21 maj 2007. Det här är ett hopplock av favoritbilder från 2007:


de kanske inte är tekniskt fulländade, men jag tycker ändå om känslan i dem. Tycker ibland att jag har gått bakåt i utvecklingen med mitt fotograferande, men det kanske är passionen som saknas nuförtiden. Vet inte. Kanske allting redan är dokumenterat? Nä, det tror jag inte. Hoppas jag hittar tillbaka till kärleken för fotografi en vacker dag.

6 kommentarer:

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).