tisdag 7 oktober 2014

Tänk om du kunde se hur processen tappar fart.


idag är jag frustrerad över att människor i min bekantskapskrets inte förstår att jobbrelaterade frågor ställs till jobbrelaterade medier. Under arbetstid. Inte som ett pm på min privata Facebook-sida. Äh. Det är väl mitt fel, förstås, jag borde från början hänvisat dem vidare. Så. Ja. Okej. Andas in - andas ut.

annars har det liksom inte hunnit hända något speciellt idag. Jobbet tar upp så mycket tid och tankeverkstad så jag är alldeles matt när jag kommer hem. Orkar inte göra något, kommer inte på vad jag skulle kunna tänkas göra heller, för den delen. Saknar min kreativitet, saknar till och med att inte kunna sova på kvällarna för att så mycket idéer bubblar i huvudet. Allting är bättre än den här torkan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).