söndag 19 oktober 2014

Simmar i te, ungefär.


mår ... sådär idag. Vet inte riktigt om jag mår bättre, sämre eller samma än igår. Är fortfarande förkyld, men har inte så farligt i halsen idag. Istället är jag täppt i näsan och tung i huvudet. Är det bättre? Nej. Är det sämre? Nej. Jag dricker varmt te och försöker ta det lugnt medan ögonen svider och kroppen värker. Tänker att det är så man blir frisk. Borde kanske ha sovit, but ain't nobody got time for that. Lite så. Dessutom blir jag så lätt uttråkad. Vilket jag är nu också.
Sami är och river skog på tomten och jag hade tiotusen gånger hellre varit där och hjälpt till istället för att säcka omkring här hemma. Så. Tråkigt. Får se vad det blir av morgondagen, när det helt envist måste vara måndag igen. Det är svårt att veta på förhand hur det känns imorgon. Äh. Suck och pust, säger jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).