torsdag 30 oktober 2014

Pure dark.


idag mest bara undrar jag hur jag ska kunna öppna förpackningen ovan. Inte för att det är svårt eller för att jag inte är mentalt fulländad, utan för att den är hemskt snygg. Jag känner mig nästan lite kär i förpackningen. Är det normalt? Jag vet inte. Tycker vi lämnar det. Kan inte hålla på och tänka på förpackningsporr hur länge som helst. Nåja. Nu ska vi peta i oss lite mat och sen far vi till Bamböle för att gratulera en blivande tvååring i förskott. Så det så.

4 kommentarer:

  1. Känner precis likadant medd en där asken, den är ju som ett litet konstverk!

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja! Men den gick bra att öppna utan att förstöra om man öppnade på baksidan och var lite försiktig! Chokladen inuti var också fin med mönster och så!

      Radera
  2. De där askarna är jättefina! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. alldeles för fina för sitt eget bästa!

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).