fredag 3 oktober 2014

On october third he asked me what day it was.


saker jag har gjort idag:
- druckit kaffe x3
- varit på ett möte (the good kind)
- pratat överpeppigt i telefon med molokna människor
- utnyttjat tidigt kvällsöppet-erbjudanden
- ätit lunch med Emil och mamma
- hållit på att få nervsammanbrott
- ätit kaka med riktiga blommor på
- sagt hejdå till chefen två gånger
- glömt tabletter efter mig
- skrämt E genom att ringa till jobbtelefonen (som ingen ska ha numret till)
- lyssnat på musik
- funderat på vad jag har tänkt göra med mitt liv

2 kommentarer:

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).