onsdag 29 oktober 2014

Numb.

2 kommentarer:

  1. Helt sjukt vackert när himlen spelar upp en sån dramtisk show!

    Men wow, är väldigt avis på er just nu som ska få en sån underbar liten lya. Hur stort blir det? Åh, vad spännande för er!

    SvaraRadera
    Svar
    1. verkligen! Höstens färger <3

      haha, ja, det är lite pyssel kvar då det bara och endast var en stockstomme med tak när vi köpte det, ungefär ;)
      Tror det blir runt 100 kvadratmeter på två våningar när det är klart. Ja! Jag vill flytta nu! :D

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).