onsdag 15 oktober 2014

Något att titta på.



var ensam hemma i fredags och orkade varken titta på Roswell eller gamla Supernatural-avsnitt. Flippade runt på Netflix ett tag innan jag hittade denna, House of Lies. Först och främst valde jag att ge den en chans för att Kristen Bell är med i den. Jag har haft ett litet girl-crush på henne sedan Veronica Mars. Så. It's out there. I alla fall. Jag har nu sett hela första säsongen och en del av andra och jag gillar den. Själva dialogen påminner ganska mycket om Californication, som jag gillade ungefär tills den blev äcklig efter några säsonger. Vad jag egentligen försöker säga: House of Lies. Ge den en chans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).