torsdag 16 oktober 2014

Kaffehask med kaffekask.


ja, det är en sådan dag idag. En tusans-tusan-vad-skönt-det-är-att-vara-hemma-dag. Vid klockan två satt jag på eftermiddagskaffe och hade jobbat ikapp de två dagarna jag varit hemma och sjuk. Skulle ibland behöva anställa någon som kan klappa mig på huvudet när jag håller på att stressa sönder. Nåja, jag överlevde. Hittills, hur som helst.
Kom hem och målade med kaffe, av alla saker man kan tänkas måla med. Det är ju inte som att jag har en hel hurts full med akvarellpennor och -färger, akrylfärger, tuscher och sådär. Eh. Jaja. Tycker man kan tänka lite utanför lådan ibland.
Nu kom Sami hem och hade hese-mat med sig, tjoho!

2 kommentarer:

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).