onsdag 15 oktober 2014

Is there a place I can go?
Is there a light to get me there?


försöker hinna med, försöker orka prestera men ibland tar det emot. Ibland säger kroppen stopp. Två dagar har jag varit hemma nu, men imorgon ska jag tammetusan släpa mig på jobb igen. Så det så. Idag fick jag sällskap av Emil som inte heller mådde helt hundra. Vi har mest tittat på film, serier och spelat Trivial. Snart kommer Sami hem och jag har ännu inte skrivit min arbetsansökan. Det är förstås ingen brådska med det, eftersom ansökningsdatumet inte går ut förrän om några veckor. Men i alla fall. Vill bara få det gjort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).