torsdag 2 oktober 2014

En kopp i motljus och lite dravel.


har suttit all ledig tid och pillat med layouten på bloggen (på min osynliga testblogg, alltså) men jag har så svårt att bestämma mig hur jag vill göra, och därför blev jag drastisk och raderade allt. Jag kommer på en massa saker och ändrar om tills det blir pannkaka på html-smet. Inte nice. Blir trött och får i nerverna och inget av det är riktigt okej. Sitter mest och svär för jag blir så slut i huvudet att jag ser i kors. Hoppas jag någon dag framöver råkar hitta lite tid undangömt i något mörkt hörn. Eh. Jag kan ju egentligen. Jag vet ju det. Egentligen. Men det är svårt när allt känns som smet.

för övrigt tror jag att jag har gått sönder i huvudet ibland. Sitter mest och skissar på hur huset kan komma att se ut när det är klart, istället för att drodla som vanligt på möten. Hm. Blir så ivrig, bara. Vill mest få allt klart så vi kan flytta in. Nu nu nu nu vill jag det. Nu. Det är dock lite opraktiskt att göra det precis nu, för det finns inget golv i hallen för tillfället. Ehe-he.

2 kommentarer:

  1. Där sa du nått, bloggdesign låter som nått jag borde ta tag i igen! :p

    SvaraRadera
    Svar
    1. ehehe, kanske! Jag har ju kommit ... så ... långt med min ;)

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).