torsdag 23 oktober 2014

Det flyter svart snö i ditt blod.


torsdag. Öronkudden börjar avtal. Bra grej, det blir lite jobbigt att lyssna på kunder som kommer in och förklarar hela livshistorien och bara "vadå?" när de är klara. "Va?" "vad sa du?" "vadå?". Inte okej. Imorgon ska hela jobbet på seminarium och sen blir det, i vanlig ordning, helg. Har inga direkta planer, för ovanlighetens skull. Är så trött på att vara ensam hemma, bara. Känns som jag inte gör något annat än det. Tråkigt. Nåja, blir väl inte roligare än man gör det, förstås.

vet inte vad mer jag skulle ha att säga?
Nä, precis.

häj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).