tisdag 21 oktober 2014

Dagen då det vände.


tror förbanna att jag håller på och frisknar i på riktigt nu. Har duschat för en stund sen och efter det var jag ner till postlådan en sväng utan att bli söndersvettig. Tjoho! Förutom att det brusar i öronen och näsan ännu är täppt mår jag helt okej. Finfint. Då blir det jobb på morgondagens agenda ändå, så tusans skönt. Avskyr att bara dega runt hemma, avskyr att vara sjuk. Ska fortsätta smörja näsan resten av dagen, blir alltid så flagig när jag snyter mig. Har ungefär världens tunnaste hud. Bara en sådan sak, liksom. Nu kanske det skulle vara dags för en sen lunch. Eh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).