onsdag 8 oktober 2014

Carry on my wayward son.

2013.

har varit på jobbet en stund redan, for hit i värsta mysigaste höstrusk-vädret. Det blåser och regnar och jag bara myser. Eh. Nämen, lite nog. Liksom såhär innan karusellen tar fart och stressen tar över kroppen och hjärnan. Äh, alltså, jag måste nog ta tag i min livssituation snart, det här är inte helt okej. Idag lever jag på att Bonde söker fru kommer på TV ikväll. Vad är det för liv? För övrigt började tionde säsongen Supernatural igår, vilket betyder att vi borde kunna se första avsnittet av den ikväll! Ih!

2 kommentarer:

  1. Ja, vad skulle vi göra utan dessa bönder! Bonden behövs ♥ ;)

    SvaraRadera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).