måndag 20 oktober 2014

15:15.


det var en underlig sort, den här förkylningen. Kände mig bättre under dagen igår men på kvällen kom febern, så det var bara att bädda ner sig under täcket och stanna hemma idag. Idag tror jag att jag mår bättre, men jag är inte säker. Kan bra hända att det blir feber ikväll också. Hoppas inte det, dock. Gick efter posten från postlådan och tusans tusan vad det tog på. Blev andfådd redan när jag gått ner för trappan vid ytterdörren. Svettas ännu. Äckligt. Wäh.

faktumet att jag började skriva det här inlägget klockan 14:09 säger väl också en hel del om hur jag mår. Eh.

4 kommentarer:

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).