måndag 22 september 2014

You said yourself fantastically:
"congratulations, you are all alone".


första riktiga höstdagen idag, som jag har längtat från den där tralala-det-är-sommar-och-sol-och-alla-är-lyckliga-tillvaron. Jag känner mig inte hemma i den. Alla andra är solstrålar och så sitter jag som ett mulet moln. Inte okej. Bättre när alla andra är moln och jag är en sol. Ehe. Idag var det även bilfri dag i stan, men ironiskt nog var det fler bilar på farten än på länge när jag packat ihop på jobbet och begav mig hemåt.

kände mig rastlös under sista delen av dagen, blir så himla inspirerad att skapa när det är gråväder. Illa när man jobbar på kontor hela dagarna. Tråkigt att skaparlusten oftast har runnit av mig innan jag kommit hem. Nåja. Får vara glad över den flexmöjligheten jag har, i alla fall.

så en sammanfattning av dagen: "zå zöta, di zmälter av rekn."

4 kommentarer:

  1. bilfri dag borde det vara när det är fint väder, inte när det är hällregn! ;)

    SvaraRadera
  2. Uhhh känner igen den känslan. Noll inspiration när man glott in i en dator en hel dag, Huja!

    Supermysiga bilder, dock!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. precis, och jag jobbar på kontor som tar kunder och alla är ju så himla arga hela tiden :(
      Tack! :)

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).