tisdag 2 september 2014

Usligt uselt värre.

mår som än säck gammal potatis idag, ont i halsen, svag i kroppen och allmänt febersimmig. Inte okej. For på jobb imorse men ångrade mig och åkte hem till soffan istället. WÄH. Vill inte vara sjuk, hinner inte vara sjuk. Känner mig i så uselt skick att jag tar en vilodag till imorgon, men sen. Sen ska jag anamma vara på benen.
Så det så. Blev mest Roswell för hela slanten idag, nu när jag sett klart på Buffy med tårig blick och klump i magen. Sen då? Vilken nittiotalare ska jag ge mig på sen? Får se, får se. Det finns en hel del pärlor på Netflix, faktiskt.

nu blir det duns i säng och hoppas att jag kan sova lite, trots att kroppen värker ända in i baljan.

va?

2 kommentarer:

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).