lördag 6 september 2014

Socker.


sitter just nu som en hösäck framför datorn med håret i en bulle och kokar ägg i köket. Sami for och handlade virke och lite ätbart och när han kommer tillbaka ska vi äta och fara utåt. Jag kommer få se våra fönster IRL idag, woho! Har drömt en massa konstigheter om barnkalas och sådär. Inte helt o-skrämmande, om man säger så. Eh. Ja, alltså. Jag har egentligen inget att säga men så ville jag ändå säga något och då blev det så här tokigt, vet du.

nu: kasta ett öga (uäw) på äggen!

4 kommentarer:

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).