söndag 21 september 2014

Oh, you let the people down.


som vanligt skuttade även den här helgen ifrån mig som en tokig liten kanin-gris. Igår låg jag däckad på soffan framför Roswell hela dagen (inte okej att börja dagen med näsblod man trodde att aldrig skulle sluta) och drack kaffe. Idag kände jag mig så pass pigg att jag följde med ut till tomten och hjälpte nästan till att sätta in fönster i burspråket. Nu är de inne! Totalt finns nu sex stycken fönster insatta, vilket är ett fönster mer än det fanns i huset från början!

så är det dags med fem dagar rullande jobbvecka igen. När får man vara ledig? Va? Kan man få vara ledig nu? Imorgon? Hur många frågor kan man skriva på rad? Fem? Fler? Skulle hemskt, hemskt, hemskt gärna ta höstlov snart. Kanske om någon vecka. Kan (månne man sku' nännas) sno av de där halva semesterdagarna jag börjar samla från och med nästa månad. Ehe. Jaja, nänä, det är väl vinter snart också. Då kanske man får vara ledig någon dag i alla fall.

jaha, har redan duschat och druckit en kopp te, börjar kanske bli dags att borsta framtanden och gå och lägga sig nu. Häj!

2 kommentarer:

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).