torsdag 25 september 2014

Igår var det vinter, idag är det höst.


torsdag. Dagen började med att Sid kom in efter att ha varit på rall hela natten. For på jobb och gick på möte, jobbade och mot eftermiddagen kom huvudvärken krypande. Hm. For hem lite efter tre och har efter det suttit och försökt få datorn att förstå vad jag vill att den ska göra. Inte helt lätt, när det känns som om någon hade slagit mig i huvudet med en stekpanna ("tekopp, skriv tekopp" sa min hjärna där, makes no sense). Hamnade starta om hela burken för att den skulle visa bilderna i mapparna. Så störigt.

idag har den stora frågan varit "varför är det inte fredag idag?". Är så trött och slut och bara längtar efter lördag.
Kan någon bara langa lördag nu? Kom igen! ... nähä. Nämen var på det viset då!

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. "det känns som om någon hade slagit mig i huvudet med en tekopp" - nej, hjärnan, det passar inte in på det jag försöker beskriva, men tack för ditt bidrag ;)

      Radera
    2. Fast i övrigt så är tekopp ett ganska fint ord faktiskt :D

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).