fredag 12 september 2014

Fredagsdravel.


idag är det fredag, tror jag, känns mest som måndag, tisdag eller onsdag. Ingen aning om varför. På jobbet hade vi stängt till klockan ett, så jag hann jobba undan en hel del, vilket är nice. Mindre nice är att jag också hann bli stressad, irriterad och avtrubbad mot eftermiddagen. Oh well. Det är ju helg nu. I alla fall. Ikväll tänkte jag försöka baka något av de där godingarna som syns i bakgrunden på bilden ovan (hint: det är äpplen). Ja. Får se. Det kan ju också hända att jag fastnar i soffan resten av kvällen och ser på Roswell. Man vet inte så noga med det. Hm. Okej.

nu: middag och Roswell!

2 kommentarer:

  1. Tack för äppelkakakn, den var god :) så helt fastnade du visst inte i soffan :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. varsågod :) nej, jag gjorde faktiskt inte det :)

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).