tisdag 23 september 2014

Du är TV-ögd, förändrad,
du är gråtmild, du ser rött.



hum, känner att det blivit en hel del nedstämt här just nu, men det är ju så ibland. Inte helt hundra. Är stressad både på jobbet och i hemma-tillvaron. Känner mig liksom inte riktigt som att jag hör hemma någonstans och det gör mig deppig. Vet inte riktigt vem jag själv är just nu. Bara ett år sen var det helt annorlunda, jag hade någon jag trodde jag kunde lita på och nu har jag inte längre det. Så är det. Folks prioriteringar ändras (behöver någon som behöver mig).

är också i någon slags nedfas med min hypotyreos, är så himla trött och grå igen. Det var bättre ett tag, men nu har det dalat i stadig takt. Ska väl prata med doktorn igen snart, tror jag. "Vi hörs om en månad igen" sa hen sist. Så jag får väl leva på det så länge. Jaja. Nu blir det att gräva ner sig under täcket och hoppas på en bättre dag imorgon.

g'natt.

2 kommentarer:

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).