torsdag 18 september 2014

Det är en sådan dag idag.

är uttråkad, klickar runt och tänker att det här är sådant i bloggvärlden som gör mig avtänd:

- de som bara skriver om samma saker hela tiden, inte undra på att jag inte följer några nishade bloggar
- de som endast verkar ha en ansiktshalva då alla egobilder är från exakt samma vinkel
- de som skaffar sig ett intresse mitt i allt och allt handlar om intresset, exempelvis träning eller djur
- de som aldrig byter utseende på bloggen, ett år kan väl vara okej, men kom igen
- de som visar allt de köper
- de som klagar på att de har så lite pengar i vart annat inlägg och sedan visar allt de köpt eller vill köpa i nästa
- de som har så stora bilder på bloggen att man måste scrolla genom de liggande bilderna
- de som gör "stor comeback" efter att bloggen inte uppdaterats på länge och sedan inte bloggar på flera månader
- de som bloggar ett inlägg i månaden och väntar sig beröm
- de som bara lägger upp bilder i hundra sjok utan förklarande texter
- de som aldrig lägger upp några egna bilder

- de som lägger upp långa listor på vad de stör sig på hos andra bloggare utan att se på sitt eget livsverk

4 kommentarer:

  1. Hahahah, så bra! Jag skriver under på typ alla punkter. Det är precis lika irriterande med bloggar som aldrig lägger upp bilder och de som lägger upp tusen bilder och inga texter alls. Ibland kan det vara dramatiskt och snyggt med bara en bild utan text, men oftast behöver man ju en text för att förstå vad som menas med bilderna.

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, tusan, dem glömde jag bort! Jag håller helt med!

      Radera
  2. Hahaha åhh. Jag känner mig träffad på flera :O Inte bytt design på ett år säkert... Gör små försök till comebacks... Hrrmpphh.. :D
    Meeeeeeen, jag kan skriva under på flera av punkterna!

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahaha, det var nog inte en pik till dig faktiskt ;)

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).