måndag 25 augusti 2014

So write it all and don't forget,
you got to tell us your story.


alltså, jag kan knappt greppa att det redan är sista veckan i augusti nu. Det har som helt passerat mig, det här. Precis just blev det juli och då var det varmt och nu är det tjugofemte augusti och inte ens tio grader varmt på morgonen. Hu. Eller. Yay. Gillar förstås hösten och sådär, men måste allting ha så bråttom? Jag längtar till exempel inte efter vintern. Nä. Vill inte ha kallt och halt och vara förkyld hela tiden. Tycker det kunde ligga på en sisådär tolv grader varmt, krispig luft, blå himmel, orange motljus och gul-orange-röda löv. Så kunde det få vara. Inte grått och regn och slirig lera. Eller. Det har förstås också sin charm. Kanske man kunde ta fifty-fifty? Eller typ blå himmel fem dagar och grå två. Men inte bara grå på helgen. Ja. Så. Nu när man får göra beställningar och allt. Eh.

imorgon ska jag se till att masa mig till ÅHS labb och ta de där vanliga proverna. Wäh. Nåja, kan ju vara lika bra - ska bli spännande att se vad de visar. Känns inte som att det blev någon förbättring när jag höjde medicindosen, men kanske värdena har ändrats. Vet inte. Dessutom kanske doktorerna skulle kunna lära sig att inte stirra sig blinda på värdena. Alla människor kanske inte går att dra över samma kam. Äh. Är bara så trött igen, somnar lite här och där och känner mig frusen och har huvudvärk hela tiden. Får se, får se. Har telefonmötet inbokat om en vecka. Det är bara att stickas och vänta. Typ så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).