lördag 23 augusti 2014

I left my heart in metropolis.

igår for vi till Tom och Michaela på kräftskiva/grillkväll. Det var mycket fint! Åsa och Oliwer var också där och de hade Boris med sig, vilket ledde till att alla närvarande fick dregelspår på diverse kroppsdelar. Men äh, nog finns det bra mycket värre saker här i världen än det, klart man kan agera mänsklig servett någon enstaka gång ibland! Vi var där så länge så det hann bli kallt och mörkt och jag fick använda helljusen när jag körde hem. Väl hemma kom katterna springande på rad och tyckte vi hade varit borta för länge. Jahapp.

idag ska vi åka ut till Hammarland och kika på båt hos C och A och försöka komma ihåg att fara via med efterglömda saker. Sen far vi ut till tomten och ser vad farbror rörmokare gjorde i sin ensamhet igår. Kanske det nu går att pumpa upp vatten ur brunnen? I do not know. Spännande, hur som helst.

2 kommentarer:

  1. Hade rörmokaren lyckats med nått?

    SvaraRadera
    Svar
    1. yup! Stoppat ner pumpen i borrhålet och fixat så vi kan få rinnande vatten! :D

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).