torsdag 28 augusti 2014

From blue to blind.

torsdag, huvudvärksdag. Fick veta att jag får förlängt på jobbet men inte exakt vad det innebär och allt sådant, men det är ändå okej. Blir i nuläget kvar till årsskiftet och det är ju bra. Någon månad extra är aldrig fel. Idag har Sami och jag bestämt att vi ska spendera kvällen med att städa huset, kul. Det behövs i alla fall, ser ut som vi haft ett damm-disco i hörnen och soffan är täckt av kattull. Man tycker att tre små katter inte ska håra så mycket på sommaren, men det gör de. Bara exploderar med hår till höger och vänster bara man nuddar dem. Ungefär. Okej. Kan hända att jag överdriver, men HÄRR-I-GUD hur det ser ut, på ren åländska!

4 kommentarer:

  1. Det kan ju vara rent "hår-ribelt" hur katter hårar av sig. Jag tyckte våra lossade extra mycket i hettan i sommar. Nu är det lite mera som vanligt igen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. mhm - jag vill bara de ska sätta på sig sina fina vinterkläder igen! ;)

      Radera
  2. Jag är glad att Amelia inte har börjat lossa så mycket hår ännu :)

    SvaraRadera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).