lördag 30 augusti 2014

And then I saw it on your keyboard.


Sami jobbar och jag äter frukost och funderar lite, som vanligt. Har en huvudvärksunge och känner mig allmänt seg, men jag FÅR INTE BLI SJUK, det finns ingen tid eller ork eller lust eller något alls till fördel för det. Igår bjöd chefen på bakelse till kaffet, för vi har jobbat som fyra små djur och fått iväg vår första utbetalning för hösten till banken - tjoho! ... Inte för att jag egentligen vill tänka på jobbet på helgen. Nä. Inte alls. Tycker jag slutar direkt, faktiskt. Så.

när Sami kom hem igår for vi till hans föräldrar och fick middag, mycket fint. Samis mamma hade fått en gigantish squash av en gammal kollega, känner såhär i efterhand att jag kanske borde tagit en bild på den. Den var ungefär det värsta jag någonsin sett. Säkert över en halvmeter lång och tung som ett ... djur. Hu. På vägen därifrån åkte vi via ett grustag och jag kände att jag kommer ramla ner jag kommer ramla ner jag kommer ramla ner, men det gjorde jag inte. Som tur var.

vet faktiskt inte direkt vad jag har tänkt fördriva dagen med, men sådant där brukar ju lösa sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).