torsdag 6 juni 2013

This is killing me, this is killing me.


var till doktorn idag och känner mig nu tröttare än på länge. Det börjar kännas som ett evighetslångt projekt det här med min hälsa. Crap. Nåja, jag ska följa hens råd tills jag antagligen mår ännu sämre (med min tur) och sen får vi se. "Det oroar inte mig", sa hen. Känns inte så förtroendeingivande. Jaja. Ska väl inte döma ut något ännu. Kanske jag blir superduperjättefrisk med det här. Får se. Är nog mina mest använda ord just nu, "får se".
Men det är ju så, kommer antagligen få vänta en stund på resultat, så: vi får se.

4 kommentarer:

  1. Jobbigt :(

    Mycket fin bild!

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, sjukt. Skulle inte mamma vara med och putta på mig skulle jag nog bara ge upp :/

      tack! 35mm <3

      Radera
  2. Vi ska nog se till att det blir bra. Jag vet ju att det är möjligt! <3

    SvaraRadera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).