torsdag 20 juni 2013

Now the drugs don't work,
they just make you worse.

har en sådan där trött period nu igen, då jag vaknar före Samis larm och är så slut att jag knappt kan hålla ögonen öppna, försöker somna om men det går inte. Så kanske jag somnar om efter någon timme, sover två timmar och sedan ringer mitt larm. Efter det kan det ta en timme tills jag faktiskt vaknar så mycket att jag kan stiga upp, om jag istället stiger upp när jag vaknar första gången är jag trött hela dagen. Det är inte bra. Dessutom är jag ändå så trött att jag vill gå och lägga mig vid åtta på kvällen oavsett när jag stiger upp, så det känns lite ... lönlöst. Kanske det ordnar sig nästa vecka, jag hoppas det. Orkar inte vara trött mer. Jag orkar verkligen inte.

... så avslutar jag med en helt icke-relevant bild på gulliga blommor, bara för att alla ska bli nöjda. Oh, the logic.

2 kommentarer:

  1. Usch... Jag hoppas det blir bättre!!! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, jag är lite under utredning just nu, så vi får se :)

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).